رئیس شورای اسلامی شهر تهران: 

رژیم صهیونیستی به اندازه ۴ سال جنگ جهانی دوم در غزه کودک به شهادت رسانده است 

چمران گفت: رژیم صهیونستی با حملات خود در این دو ماه به اندازه چهار سال جنگ جهانی دوم کودک در غزه به شهادت رسانده است. 
کد خبر: ۶۵۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ - 17March 2024

چمرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در دویست و بیست و سومین جلسه شورا با بیان اینکه امیدوارم سال ۱۴۰۳ سال موفقیت‌ و پیروزی ملت ایران باشد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران روز به روز به اهداف خود دست پیدا می‌کند و امیدوارم در سال جدید قله‌های دیگر را فتح کنیم. 

چمران با اشاره به رخدادهای غزه و فلسطین گفت: با توجه به حملات رژیم صهیونیستی به غزه همچنان شاهد موج انفجار مردم دنیا علیه این حوادث و جنایت هستیم و پس از دو ماه از گذشت جنگ رو به افرایش است. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به امضا طوماری توسط خاخام یهودی علیه رژیم صهیونیستی در مکانی که خلبان آمریکایی خود را به آتش کشید، گفت:  در نروژ مردم در سرمای زیر صفر تظاهرات بسیار گسترده‌ای علیه اسرائیل برگزار کردند. 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند دنیای اسلام مکلف است به فلسطین کمک کند و کمک به دشمنان فلسطینی حرام قطعی است، خاطرنشان کرد: کشورهایی که خود را اسلامی می‌دانند امروز به صورت پنهانی و آشکار به اسرائیل کمک می‌کنند و یک حرام قطعی را انجام می‌دهند. 

چمران افزود: سخنگوی یونیسف در مصاحبه‌‌ای اعلام کرد نمی‌توان شرایط کودکان غزه را به کلمات توصیف کرد و هیچ نوزادی در غزه به وضع طبیعی به دنیا نمی‌آید این ذات خبیث رژیم کودک‌کش اسرائیل را نشان می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: رژیم صهیونستی با حملات خود در این دو ماه به اندازه چهار سال جنگ جهانی دوم کودکان را در غزه به شهادت رسانده است. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار